کشف ۶۰۰ کیلوگرم آرد یارانه‌ای در مشهد (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) دانش‌آموزان استثنایی خراسان رضوی کلاس‌های اوقات فراغت موضوعی خواهند داشت جنایت هولناک در تهران به خاطر فیلم سیاه از نامادری پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۱۶ خرداد ١۴٠٣) | تداوم گرما در استان تا اوایل هفته آینده اعمال‌قانون ۱۱۶۱ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۷ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) تامین لوازم خانگی نو برای ۲۲۸ خانوار سیل‌زده خراسان‌رضوی قانون حذف کیسه‌های پلاستیکی رایگان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اجرا نمی‌شود؟ کرم ضد آفتاب با حداقل SPF ۳۰ می‌تواند محافظت پوست را تامین کند جنایت در دورهمی هم‌خدمتی‌ها | جوان بوکسور مشهدی کشته شد پیش‌بینی وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور و وزش باد شدید در شرق ایران (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) تکمیل شناسنامه سلامت طب ایرانی در مراکز بهداشتی اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) علائم گرمازدگی را با شروع فصل تابستان باید جدی گرفت بیماری کاوازاکی یک بیماری التهابی که در کودکان شایع است از خطرات تزریق بوتاکس تقلبی چه می‌دانید؟ جاده کندوان به سمت کرج یک طرفه شد حدود ۵۰ درصد مبتلایان به فشار خون بالا از بیماری خود بی خبرند!
سرخط خبرها

افزایش دما و کاهش سرعت و شدت باد در اواخر هفته در خراسان رضوی (٢۶مرداد ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۷۹۶۵۹
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
افزایش دما و کاهش سرعت و شدت باد در اواخر هفته در خراسان رضوی (٢۶مرداد ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به افزایش دما، گفت: از امروز تا پایان هفته جاری از شدت و سرعت وزش باد کاسته می‌شود.

محمد غیوری‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از امروز تا پایان هفته جاری از شدت و سرعت وزش باد کاسته می‌شود و فقط در نواحی بادخیز شرق و جنوب‌شرقی استان وزش باد شدید همراه با گردوخاک خواهد بود.

وی افزود: از شنبه هفته آینده ضمن افزایش سرعت وزش باد شاهد افزایش ابرناکی در نیمه شمالی هستیم. یکشنبه و دوشنبه در برخی نواحی شمالی به‌ویژه ارتفاعات و شمال غرب استان شاهد بارش‌های رگباری توأم با رعد و برق خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: در ۲۴ساعت گذشته قوچان با ٧درجه و شهرستان‌ سرخس با دمای هوای ٣۵درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد از شهرستان‌ تایباد با سرعت ۶١کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. 

وی با اشاره به اینکه در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ٣١ و ١۶درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٣٣درجه و در خنک‌ترین ساعات به ١٩درجه خواهد رسید. 

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت کنونی هوای مشهد با عدد۶٣ در شرایط قابل قبولی قرار دارد. ایستگاه‌های هفت حوض و چمن در شرایط پاک قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->